Samstag, 20. Mai 2017

Illyrian - Ours is the Magic!

Hallo :)

diese Woche hatte ich Urlaub und es war so schön! Das Wetter war toll und ich habe mit meinem Mann viele schöne Dinge unternommen. Leider ist die Woche schon wieder fast vorbei. Zum Trost habe ich mir heute mal wieder einen Lack meiner Lieblingssorte geschnappt: dunkelblau, glitzerig, Sternenhimmel :D
 

Lackiert habe ich:

Base Coat von Rival de Loop young
Zwei Schichten Illyrian - Ours is the Magic
Top Coat von Aldi










Tja, ich denke, viel muss ich zu dem Schätzchen nicht sagen ♥ Auftrag und Trockenzeit waren wie immer bei Illyrian gut, da gibt es nichts zu meckern. Die Optik ist genau mein Ding, bei solchen Lacken kann ich einfach nie wiederstehen, auch wenn ich schon ähnliche in meiner Sammlung habe. Ich bin verliebt!

Na, wie gefällt er Euch? Seid Ihr schon gelangweilt, weil ich schon wieder so einen Nachthimmel-Lack zeige :D ?


Liebe Grüße,
Eure Nicki


___________________


Hi lovelies,

I took a vacation this week and spent some nice days with my husband. The weather was great and we went on some trips, e.g. to the zoo. It was really great and I'm sad it's already over again. To cheer me up I took on of my favourite kind of polish, blue galaxy nightsky style :D the one I'm showing you today is Illyrian - Ours is the Magic. It's an awesome dark blue polish with lots of blue and silver glitter and even some very subtle pink shimmer (but it's hard to spot). Application, formula, brush and drying time were nice, nothing to mention here. Really love this shade!

What do you think? Are you already bored of me showing you galaxy-like nail polish :'D ?

Kommentare:

  1. I am not bored! This kind of manis is among, let's say, 3 of my favourite types. And this one is beautiful too.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you, so glad you like them that much :) because there will be definitely more of them :'D

      Löschen
  2. I`m not bored, I really like this kind of polishes!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. That's great, very happy about it :) there will be a lot more :-p

      Löschen
  3. Ofcourse not. I love this type of polishes. and you always show the interesting one :)Its a beautiful shade :D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you, so happy you like them! There will be more in the future :'D

      Löschen
  4. How can be bored when we see such a gorgeous nail polish! I am glad you spent your holiday well!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. That's great, so I can show them without having a guilty conscience :D

      Löschen
  5. What a beauty! it has so much depth to it. Lovveee!

    AntwortenLöschen